My Army ^^

30 November 2012

HALFEST 2012



      Hoi hoi.. Hahahahahaha.. aku terlupa nak update pasal Halfest ni.. sesangat2 minta maaf.. hahaha.. tarikh nya pun aku dah tak ingat dah.. Halfest ni Ekspo halal terbesar di Malaysia.. segala makanan2 dan produk2 halal di Malaysia ada di situ.. nak tahu lebih usya di sini http://www.halfest.com.my .. tapi dia dah update untuk 2013 punya.. dalam bulan Oktober rasanya dia buat.. ramai artis ada dekat sana.. dalam masa sehari ada 2 orang artis.. untuk masak bersama Chef Zam

      Aku pergi haritu pun sbab nak jumpa Izara Aishah.. muahahaha.. last2 tak dapat.. T_T sedihkan hidup aku.. hehe.. last2 dapat jumpa Nealofa je.. boleh laa.. hahaha.. chef selebriti pun ramai jugak aku jumpa.. apa lagi, ambil gambar laa.. Ok, nak cerita panjang pun dah tak ingat.. Btw, benda ni dibuat di PWTC.. kami dari Serdang naik train untuk sampai di sana.. dan macam biasa lah, kawan2 perempuan aku peneman setia.. bahahhaha.. perangai aku dengan diorang memang gila.. so,memang kena.. ahaha.. kami ni dah lah jenis yang suka makan free, memang semua lah food tester kami pulun.. hahaha..rezeki kan.. :) ni gambar2 yang aku sempat ambil..







     Itulah antara kenangan aku bersama mereka.. sedihkann ~~ T_T.. lagi2 dekat nak habis sem ni.. sesangat2 sedih.. hope bila dah habis belajar nanti, kita leh lepak sama2 lagi :) Adiooss ~~
kAMSAHAMNIDA !! !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...