My Army ^^

27 November 2012

Makanan Asia/Final Battle

Group No 7 


      27.11.2012 - Sawadikkap ~ dan Selamat petang pak ibuk.. haha.. Akhirnya, battle/final cooking untuk kelas makanan Asia dah dicipta sejarah.. ahaha.. ok, itu gambar aku dan partner aku.. Yati namanya.. aku tak pernah jumpa dan bincang dengan dia pasal battle ni.. just suruh dia study dan bawak tools.. itu sahaja.. tapi, Alhamdulillah, smuanya ok.. ^^

       Kami kena cabut undi, untuk tahu negara mana yang kami dapat.. ada Jepun (sushi) Korea (kimbap & kimchi) Middle East (tabbouleh & other appertizer) dan Thailand + Indonesia (mango salad & Bakso).. time tengah cabut undi tu, aku pikir aku dapat Jepun or Korea.. tapi last2 yang aku tak suka juga aku dapat.. ahaha, dah  lah Thailand dan Indonesia.. waduh2.. haha.. bila dah tahu tu.. aku terus bincang plating dengan partner aku.. Yati.. walaupun tak pernah tegur selama dekat kelas tapi, lega bila kerjasama kami berbaloi.. hahaha.. skema betul ayat aku.. ^^

      Kali ni, komen sangat2 memuaskan.. miss kata plating ok,taste ok.. cuma bakso kuah berminyak sikit.. yang lain semua ok.. cleaning pun ok.. takda hal.. lega nohhh.. hahaha.. ok, dah puas aku bercerita.. nak tengok food aku, ambil ni..




        Haaa, ada lagi satu, miss aku kata group hari selasa je yang paling teruk dari hari jumaat.. hahaha.. kelakar gila.. ok, selesai sudah battle makanan Asia.. tunggu untuk exam identify item je.. nanti aku ceritakannya.. just wait and see ^^
kAMSAHAMNIDA !! !!

2 comments:

  1. Untung r time korunk wat berdua..kitorg wat sowg2 kowt..tunggu blackbox pas praktikal nnt..lbey mencabar..hahaha

    ReplyDelete
  2. Sye target solo kak.. dri sem lepas ag.. lg2 kelas final projek.. tapi T.T.. sungguh mnyedihkan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...