My Army ^^

06 December 2012

Just for Naan Cheese ^^



    5.12.2012 - post pertama dalam bulan Disember yang aku rindukan  sangat2.. hehehe..ok, lupakan.. follow cerita aku ni..~ Kerja gila kami selepas dengar taklimat practikal.. pergi makan Naan cheese yang really2 superB.. hehehe.. alang2 dah turun KL, kami sempat usya hotel2 yang ada dekat sana.. by the way, seperti biasa lah, peneman setia aku.. muahahaha.. Baam,kak Jan DER~ hehehe, Ilala, Kyra dan Bebear.. Dengan pakai casual formal, dan diorang pula berbaju kurung.. auwww.. hahaha.. nampak ayu sangat ~~ hahaha.. owhh.. terlupa pula, Boy Ulala skali ada.. heh heh .. :)

    Ok, tempat yang kami pergi ni dekat dengan Maju Junction dan betul2 depan hotel Lotus.. nama dia RSYM.. aku tak tahu apa maksud dia.. hehe.. roti naan Cheese dia serius terbaik.. kalah pizza Hut, dia punya cheese meleleh kot.. mesti ramai yang dah tahu, tapi tengok muka aku.. ade aku KESAH??.. ok, malas nak cerita lebih2.. ni pic yang kami sempat snap ~~





     Harap2 sangat boleh dapat memori ni lagi akan datang.. ^_^ walaupon penat, tapi semuanya berbaloi ~ atleast aku tahu jalan nak pergi tempat2 tu.. hehe.. thanks korunk~~
kAMSAHAMNIDA !! !!

2 comments:

  1. Wow terbaek r cheese naan dia..len kali bwk r akk lak ek, hehe ^^

    ReplyDelete
  2. bolehh..akak je takde.. T__T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...