My Army ^^

26 December 2012

Practical ~



     Fuhhh.. susah juga nak cari tempat praktikal ni.. dengan masa yang diberi tak sampai sebulan.. dengan resort dan hotel bagi feedback yang lambat mengalahkan siput.... haishhh.. serius susah gila.. macam-macam tempat kami apply, ada yang bagi feedback tapi.. sedihnya hidup ni~ 

    4 season dah penuh,Pulau Perhentian ambil student bulan 2, sebab bulan satu angin monsoon katanya.. Frangipani resort and spa dah penuh, Pangkor Island tak bagi feedback lagi, Tioman Island lagilahhh.. senyap jeh.. Equatorial Cameron Higland tak ada bagi tempat tinggal, just elaun rm300.. tempat lain, aku dah tak ingat dah.. banyak sangat..yang betul-betul dapat, Club Med Cherating.. tak ada elaun tapi bagi tempat tinggal dan makan.. yang aku risau sekarang, komunikasi menjadi halangan nanti.. mesti fully bahasa english.. aduiiii~

   Tapi aku akan try juga walaupun bahasa english aku medium rare..ahahaha.. by the way, tolong doakan aku berjaya ok,aku akan belajar berkomunikasi dengan baik, sebab bidang aku ni, perlukan bahasa english.. tapi ada orang kata.. asalkan kita paham cakap mereka dah cukup baik, ada juga yang kata biar english kita bersepah or berserabut, asalkan kita yakin.. Dzul Fazdli Zahri !! yakin ok !! semua benda dekat dunia ni perlukan halangan.. dan harap pembelajaran aku dekat sana menjadi satu pengalaman dan pembelajaran yang memberikan seribu satu makna.. ^^

kAMSAHAMNIDA !! !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...