My Army ^^

29 December 2012

Sentuhan terakhir 2012 ^^

   
    Hari ahad.. 30 Disember 2012.. sentuhan terakhir aku memasak untuk family tercinta.. hehehe.. skema sekejap.. maklumlah ~ tahun baru dah nak tiba kan.. lagi2 aku nak kena gerak pergi practikal dekat tempat jauh.. meninggalkan family aku selama 3 bulan akan datang.. menu hari ini agak special sikit.. dah lama gila aku tak makan.. lagi2 aku yang masak.. ahahaha.. menu hari ini Kari Ikan Merah atau Red Snapper.. mesti tahukan ikan merah tu apa.. menu kedua ni, mak aku buatkan, aku just tolong sikit2 je.. Sambal tempoyak udang dan petai.. wow !! hehehe.. ini pic dia..



   
    Resipi takkan aku nak bagi tahu kot?? semua orang tahu masak benda simple ni kan?? lauk yang famous untuk orang melayu kita.. hehehe.. by the way, siapa yang baru usya blog ni, mai la BLOGWALKING sikit.. hehehe..
kAMSAHAMNIDA !! !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...