My Army ^^

19 July 2013

Kalaulah ~

Assalamualaikum




Hurmm.. kali ni aku nak serius sikit.. *Muka ketat.. Sebenarnya macam ni, sekarang cerita ni tengah famous dekat astro channel one HD. Harap korang tahu cerita ni. Siapa tak tahu memang ketinggalan zaman. *Jangan marah ok. Tajuk dia "I hear your voice." Jalan cerita dia sememangnya best !! . Cita ni dah lama dah, dalam bulan 5 haritu, tapi baru tayang dekat Malaysia awal bulan 7 haritu. Ok, Mesti tetanya-tanya kan asal tajuk entri ni ada kene mengena dengan cerita ni.

Hero cerita ni nama dia Park Soo Ha lakonan Lee Jong suk. Watak yang dia bawa ni best. Seorang budak yang boleh baca fikiran orang. atau dia boleh tahu apa yang kita fikir kan. Maknanya dia boleh tahu rahsia orang lah !! Siapa yang tak nak ada kelebihan macam tu.

Kalaulah aku ada kelebihan macam tu..

Aku nak guna kelebihan tu kat sahabat aku. or maybe dekat kawan aku. dari situ aku boleh tahu apa yang diorang fikir dan katakan pasal aku. kan senang kalau kita tahu, sebab kita boleh kenal diorang lebih rapat dan kita juga boleh tahu siapa yang muka bertalam-talam. kan ??

Kalaulah ada kelebihan tu..

Aku juga nak gunakan dekat lecturer aku, haaaaa.. senang aku faham apa yang dia ajar dan cuba untuk sampaikan. tak pun, aku boleh tahu soalan exam apa yang keluar !! boleh dapat 4 flat dan dekan setiap sem. *Jahatkan aku !!.

Kalaulah ada kelebihan tu..

Aku nak gunakan untuk customer yang datang ke kedai makan aku. boleh aku tahu rasa macam mana, apa yang dia suka, apa yang dia nak, dia elergik dengan apa dan semua-semuanya. Barulah kedai aku tu famous !! *Jangan jeles ok !!.

Tapi !! Semua ni tak ada !! dah banyak aku melalut time sahur ni. mungkin mamai tidor aku masih belum habis kot. btw, nak tahu siapa Lee Jong suk?? niha !!





Note : Selamat bersahur !!
kAMSAHAMNIDA !! !!

8 comments:

  1. berapa banyak kalau lah.. hehe.. selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak lagi byk sbnarnye kalau tu.. haha.. selamat berkenalan juga :)

      Delete
  2. dekat kolej pun ramai yang tengah gila cerita ni.
    macam best, tapi tak berkesempatan nak tengok lagi.

    p/s: selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laa.. tengok lah on9.. mesti ada.. Selamat berpuasa juga :)

      Delete
  3. setakat ni tak pernah terlepas lagi citer ni..setiap rabu khamis mesti tengok..memang best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. saya tengok tengahri kamis dan jumaat.. sbtu pun :).. tak bosan.. hehe

      Delete
  4. Salam PErkenalan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...