My Army ^^

20 July 2013

Dulu dan sekarang ^^

Assalamualaikum


Hye kepada readers setia aku ni :) .. tajuk entry kali ni 'Dulu dan Sekarang'. Entah apa je kan. Sebenarnya nak cerita pasal blog aku ni ha. Dulu rupa diaa macam mana. sekarang macam mana. itu tujuan sebenarnya.

Ok, Aku tunjukkan beberapa gambar blog aku yang sebelum ni. bermacam cara aku buat dan tukar. check it out !!



Tajuk blog lama aku memang sakai dulu.. panjang kot. ni ha tajuk dia 'My Journey.My Way.My Passion' . kelakar kan?? jangan gelak eh !!








Haa.. banyak kan?? ada lagi satu, sebelum aku tukar yang aku pakai sekarang ni. tapi tak sempat nak ambil gambar dia. aku buat lebih simple sebab senang nak baca. tak adalah nampak semakkan. ni dengan daun jatuh bagai, nak baca pun malas !! aku buat simple sebab ada seorang blogger ni ajar aku. blog dia simple jugak. dan buat aku tertarik nak buat simple. tak yah kenal lah siapa dia. ;) Kali ke dua lepas sahur aku update blog.. mengantuk bahh !! tak tidur lagi ni.. tidur dulu :)





Note : Selamat pagi, selamat bersahur dan selamat berpuasa !!
kAMSAHAMNIDA !! !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...