My Army ^^

19 July 2013

Normal atau Aneh-aneh ??

Assalamualaikum



Tengok pada tajuk entry macam entah apa-apa je kan. sebenarnya macam ni, gambar yang aku letak ni ada kena-mengena sebenarnya dengan tajuk entry tu. Nape?? Jangan rasa pelik pula. aku cerita dulu ok. korang just baca senyap-senyap. sebenarnya macam ni, aku tak tahulah, kenapa semenjak aku masuk umur 21 tahun ni, kepala aku asyik fikir baby je. Jangan ketawa ok !!

Kadang-kadang bila aku keluar pergi jalan-jalan, aku mesti tumpu dekat baby, maksud aku pandangan aku pada baby lebih. Aku suka pergi funfair but aku pergi sana dengan sahabat aku semata-mata nak tengok budak-budak. Sama dekat rumah juga. bila aku tengok TV. bila iklan pampers or yang ada kaitan dengan baby, mesti aku rasa macam besemangat je nak tengok. kadang-kadang tu, aku terbayang yang aku ada baby.

Yang peliknya, Aku tak suka sangat dengan budak yang umur dia atas 5 tahun. rasa macam semak pula. tapi bila dengan baby, aku semangat nak pegang dan dukung. Jiran umah aku, orang indonesia, aku rajin main dengan baby dia yang baru sebulan lahir. Rasa macam dia bahagiakan hidup aku je. Normal ke aku ni?

Aku ada baca blog seorang ni, dia pun cakap. "Aku dah fikir pasal baby dan teringin nak baby, padahal aku baru umur 21 tahun." Aku rasa pelik sebab bukan ke, orang yang umur dia 21 tahun lebih fikir pasal diri sendiri ? maksudnya fikir masa depan sendiri but bukan pasal kahwin semua tu. Hurmm.. entah lah..



Note : Suka tengok baby yang suka senyum .. Tomei gila !!
kAMSAHAMNIDA !! !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...