My Army ^^

03 January 2013

Love it ^^



     Aku malas nak update pasal food harini.. tetiba nak luahkan apa yang aku patut luahkan.. hamboi, hahaha.. tak adalah.. aku nak bagitahu betapa bertuahnya hidup aku sebenarnya dan betapa beruntungnya aku hidup aku di muka bumi ini.. pasal gambar dekat atas tu, mesti ramai yang pikir aku nak cerita pasal gadis or kekasih or cewek-cewek or awek or apa2 jelah.. kan?? hahaha..

   Tak ada maknanya~ "LOVE" bukan untuk kekasih je.. untuk semuanya !! Alhamdulillah, aku makin sedar akan kehebatan dan keAgunganNya.. kita hanya meminjam segala yang kita ada di muka bumi ini.. SEGALAnya hanya MEMINJAM !! Ingat tu !! segala yang terjadi pada aku, membuatkan sedar siapa aku sebenarnya.. dah terlalu lama aku lalai dan sesat dialam maya.. T_T baru aku sedari..

  Baru aku sedar, pada siapa aku patut mencintai.. dan pada siapa aku patut berdoa.. ada beberapa perkara yang membuatkan aku mula tersedar dan bangun dari kelekaan ini.. Alhamdulillah, Allah masih menyanyangi ku.. aku bersyukur, aku masih boleh bernafas dan merasa keindahan dimuka bumi milik Allah ini.. SYUKUR !!

  Banyak yang aku mencintai :

  • Ibu bapa ku
  • Sahabat-sahabat ku
  • Kerjaya ku
  • Pelajaran ku
  • Orang yang menyanyangi ku
  • Saudara mara ku
  • Keturunan ku
  • Cita-cita ku
  Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha pemurah lagi Maha menyanyangi, peliharalah apa yang aku cintai ini dan muliakanlah ia disisi Mu.. sesungguhnya aku bersyukur diaatas apa yang Engkau berikan walaupun hanya sekejap dan sementara.. 

kAMSAHAMNIDA !! !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...