My Army ^^

01 January 2013

Welcome 2013 ^^



    Alhamdulillah.. masih berpeluang untuk merasai tahun baru.. mesti ramai yang tengah bahagia menyambut kedatangan tahun 2013 ni.. syukur.. aku berharap, tahun 2013 ini, tiada yang meninggalkan aku.. dan aku berharap, teman-teman aku dan yang mengenali aku, bersama-sama mengejar cita-cita yang di impikan bersama..

   Azam aku tahun ini, nak capai apa yang patut aku capai.. maksudnya, apa yang aku impikan dan citakan akan aku laksanakan In Sya Allah pada tahun ni.. aku akan cuba buat yang terbaik untuk membahagiakan orang yang mengenali dan menyanyangi aku.. tahun 2012, banyak kenangan pahit aku tempuh, pensyarah yang aku harap dapat mengajar dan melatih aku sehingga aku habis belajar akan kekal.. tapi dia dah berhenti.. aku tak kesah sebab dia dah dapat kerja yang sesuai dengan dia.. dan masih berhubung dengan dia.. aku doakan hidup dia lebih bahagia..

   Tahun 2012 juga, aku kehilangan kawan terbaik aku, aku tak sanggup nak bercerita.. aku takut aku terus menangis.. 2012 juga tahun yang tak rasa bermakna, pembelajaran aku makin merosot, pengetahuan aku makin pudar semenjak pensyarah aku berhenti.. aku harap, tahun 2013 ni, memberikan aku semangat yang hebat.. dan In Sya Allah, aku akan terus berusaha untuk menjadi yang terbaik dalam bidang yang ceburi.. doakan aku kawan-kawanku..

   7 January, aku akan memulakan praktikal.. tempat masih lagi dalam pemilihan.. penat, setiap hari memikirkan tempat untuk praktikal.. aku harap, aku dapat memilih tempat yang aku suka dan enjoy untuk melakukan latihan industri ini.. kepada sahabat-sahabatku, aku sentiasa mendoakan kejayaan kamu.. jumpa masa final cooking nanti.. In Sya Allah..
kAMSAHAMNIDA !! !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...