My Army ^^

17 September 2015

Toys Photography ^^

First, ini antara gambar yang mula-2 aku ambil masa dapat dslr. Aku join group LBK (Lego,bootleg dan Kreo) di Facebook. Alhamdulillah, dapat sokongan dari geng sana.

Bootleg ninjago

Masa aku mula-2 shoot gambar ni, aku masih belajar manual, sebab tak rarelah kalau aku shoot pakai auto. Hehe.

Yang bawah ni, aku buat scene 4 orang Ninja ni tengah belajar jutsu.

Jay belajar tenangkan diri

Cole belajar lepaskan diri

Lloyd belajar teknik samaran

Kai belajar teknik jinak benda liar

Ini hasil semua aku belajar manual. Sekarang pun masih belajar lagi.. 😀 aku share hobi baru ni dekat sini, sebab ada yang request. Aku masih baru dan masih belajar.

P/s: beli mainan or figure bukan kerana masih budak, tapi mengukur kesetiaan kita terhadap hobi kita. Heeee
kAMSAHAMNIDA !! !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...